תודעת העל

ידע חדשני ומרתק המאפשר לנו להסתכל על חיינו ממבט על ולהבינם במשמעות חדשה

הקלטת הוובינר

תודעת העל מהווה קבוצה של אנרגיות בעלות גוון מיוחד, והיא מעין מחשב ראשי של הבריאה, שבו מאוחסן כל המידע על הבריאה.

הדרך שתודעת העל מסבירה את החיים החווייתיים שלנו, היא דרך המשחק ובמת התיאטרון: אנו השחקנים, יש לנו תסריט, במאי ובמות.

אנו כחלקי תודעה, חתמנו על טופס התנדבות שמאפשר לנו לרדת לחוויות חדשות על מנת שנוכל להתפתח ולהעביר את תוצרי ההתפתחות שלנו בחזרה לתודעת העל. 

ככל שניטיב לשאול, לזהות ולהבין את הסיבתיות להימצאנו כאן, נוכל לשנות ולכוון את בחירותינו ולברוא את מציאות חיינו.

כלים אנרגטיים לקידום ההתפתחות האישית

 

בנוסף לידע מביאה לנו תודעת העל כלים אנרגטיים פשוטים ויעילים לשימושנו האישי, למען קידום תהליכי ההתפתחות שלנו.

לימודי תודעת העל מבוססים על מערך תקשורים שהתקבלו דרך זאב אבירז.

התדר אנרגטי המועבר תואם את השינוי בין העידנים, ותומך בפתיחת קודים של העידן החדש.

 

שיעור מבוא

מנושאי המפגשים:

אנרגיית הכסף, אהבה, כעס, צמיחה, הצד האפל, תקשורת, תקשור, ספונטאניות, התמכרויות, אובססיות, קנאה, המסוכמות, מאבקי אמונה, זכר ונקבה, זוגיות, אמונה פנימית ואמונה חיצונית, בחירה חופשית, אוכל, דיאטות, אובססיות לאכילה, זמן ארצי מול זמן קוסמי, שלטון הרוח על החומר, רטטים, זיהוי תהליכי חיים, מהות האושר, השמחה, עקשנות, חושים חיצוניים וחושים פנימיים, מערכת הייעוד אצל האדם, היסודות ותהליכים עם יסודות, כלים לטיפולים אנרגטיים ועוד ועוד…

תודעת העל

מתכונת הקורס: שיעור שבועי בכיתה האינטרנטית בהנחיית גלית שראל

תלמידים כותבים:

אינני רוצה שקורס זה יגמר אי פעם. חובה לכל אדם

ברצוני להודות לך, מקרב לב, על ההזדמנות הניפלאה ללמוד את קורס " תודעת העל", איתך ועם קבוצה אינטימית, חברית ומאד איכותית של נשים. אני נמצאת, כבר, בשיעור 80 וחשה שאינני רוצה שקורס זה ייגמר אי פעם, כי המידע שבו כה מרתק, כה מעשי, כה משנה אמונות ועמדות, מאפשר היבטי עשייה מגוונים ומרתקים. תודעת העל פתחה לי חלון דרכו ניתנה לי היכולת לראות את החיים והעולם בצורה חדשה ומדויקת יותר.הצמיחה את המודעות העצמית שלי ואת הדרך בה אני מתנהלת בחיים אלו. המידע שאת מעבירה נמסר בצורה פשוטה לכל אוזן, בהירה, עם המון דוגמאות, מטאפורות... מה שעושה מידע גבוה וחיוני זה למידע נגיש לכל אחד ואחד ולבחינת חייו והתנהלותו. מאד אוהבת קורס זה וחושבת בימים אלו אף על אפשרות להתחיל להעבירו בעצמי, כדי לחשוף מידע מרתק זה בפני אנשים נוספים, כדי שיעשו בו שימוש הולם להתפתחותם והבנת המקום בו הם חיים ומתנהלים. בעיני, היום זה בבחינת חובה לכל אדם ואדם נוכח "העידן החדש"....המון תודה לך ולגלית שחם על נגיעתכם בחיי והצמחתם!!!
נילי טלרמן

תשובות להמון שאלות

תודעת העל בשבילי היא מידע בתדר אחר, שונה, גבוה יותר ממה שאנחנו עד היום הכרנו. הבנה גבוהה יותר כמו מתוך מבט של ציפור על חיינו, על המורכבות שלהם במובן הטוב של המילה, על התסריט שאיתו הגענו לכאן, ולאן פנינו מועדות? תודעת העל בשבילי היא תשובות להמון שאלות של מה קורה כאן בשנים האחרונות ולמה זה קורה?ויותר מזה, לאן העולם שלנו מתקדם ...ואיפה אנחנו בני האנוש בתוך כל זה? איך אנחנו יכולים לעזור לעצמינו בתוך כל השינוי שקורה בעולם... איך אנחנו יכולים לעזור לשאר בני האדם סביבנו להבין את השינוי ולהתקדם איתו לעבר העתיד המשתנה...ואיך אנחנו יכולים ליצור עתיד שונה...?
חגית אוזלבו

למה כדאי ללמוד את מידעי תודעת העל?

תודעת העל עונה על שאלות כמו- 

גלית שראל

גלית שראל | מנחת תודעת על

לאורך שנים רבות ותחת מלבושים שונים, גלית עושה את מה שהיא מכנה "מלווה אנשים בדרך אל עצמם". התפקיד הזה לבש ופשט צורות שונות החל מהיותה, בתחילת דרכה, מורה לחרשים דוברת שפת הסימנים ועד לעיסוקה העכשווי: מנחה ומטפלת דרך "חקר עצמי, פיתוח הפוטנציאל הקוונטי של מוח ימין ולימוד מידעי "תודעת העל". בשנת 2009 גלית נסעה ליפן והביאה את השיטה לארץ כשהחזון שלה היה להביא את השיטה ואת הכלים למערכת החינוך, למורים ולתלמידים. גלית ייסדה חברת סטארט אפ חדשנית ומהפכנית, המפתחת אפליקציה לרכישת מיומנות קריאה דרך מוח ימין תוך 5 שעות, והמיועדת לילדים בגילאי 4-7.

שאלות נפוצות

התלמידים מקבלים קישור כניסה לכיתה.
במהלך השיעור אפשר לדבר ולכתוב.

גלית שראל מסבירה את נושא השיעור ולאחר מכן שומעים את התקשור שהוא למעשה תדר אנרגטי. במהלך המפגש אפשר לשאול שאלות ונוצר דיון סביב הנושא.
ברוב השיעורים תשמעו גם שאלות ותשובות מרתקות שנתן זאב אבירז במהלך השנים לתלמידיו.

כל השיעורים מוקלטים. יש צורך להשלים את המפגש עד לשיעור הבא אחריו, מכיוון שהחומר בנוי נדבך על נדבך.

עלות

עלות כל מפגש- 100 ש"ח (המחיר קבוע בכל מקום בו לומדים תודעת על)
התשלום הינו חודשי, בהתאם למספר השיעורים באותו חודש.

אנחנו מאפשרים את השיעור הראשון (שיתקיים ביום ראשון הקרוב 25.2 בשעה 18:00)
ב 50 ש"ח בלבד, על מנת להתרשם מהאנרגיה של המפגשים.

מאחר ומספר המשתתפים הוא מאוד אינטימי במפגשי תודעת העל
ניתן לשנות את שעת השיעור בהתאם לרצון המשתתפים. אם השעה אינה מתאימה, צרו עמנו קשר.

גלילה לראש העמוד