לרתום את האנרגיה לטובתנו

כל מה שאנחנו רואים ומרגישים זו אנרגיה. השמש הירח הכוכבים כדור הארץ וכל מה שבתוכו ומחוץ לו כולל בני האדם, החיות, הצמחים והדומם– הכל במהותו אנרגיה. המחשבות שלנו, הרגשות שלנו, הפעולות שאנו עושים הכל אנרגיה. למעשה, כשמפרקים כל דבר ביקום הזה ליחידה הבסיסית ביותר נקבל מהות אנרגטית שהתצורה שלה היא מה שאנחנו קולטים באמצעות החושים שלנו: חוש הראיה, חוש השמיעה, חוש הריח, חוש הטעם וחוש המגע.

האנרגיה הזו הנמצאת בכל היא גם חיובית וגם שלילית והיא משפיעה עלינו במודע ושלא במודע במיליוני דרכים שונות ומגוונות. ברגע זה כשאתם קוראים אותי, נשלחים מסרים מהעיניים שלכם למוח, אשר מתורגמים במהירות מטורפת למשפטים בעלי משמעות עבורכם – זה נעשה במהירות של אנרגיה.

לרתום את האנרגיה לטובתנו

בפועל, הכוח של האנרגיה הוא זה שמאפשר לנו לעשות את הדברים שאנו עושים בחיים שלנו. אנו גם נוהגים להשתמש בביטוי – יש לי אנרגיה או אין לי אנרגיה על מנת להסביר את מצב הרוח שלנו ואת הפעולות שלנו.

הפיזיקאי דייויד בוהם אומר שכל אינטש ביקום כולו רווי באנרגיה ושאנרגיה זו גם מחברת אותנו אחד לשני וכל דבר אחר בעולם שלנו בין אם הוא חי, צומח או דומם.

¦

לפי הגישה הפסיכו אנרגטית המבוססת על מחקרים מדעיים, כל הבעיות הרגשיות והפיזיות שאנו מתמודדים איתן הן תוצאה של חסימות אנרגטיות. הפתרון לבעיות שלנו קיים ונמצא בתוכנו- בתוך הגוף שלנו- במערכת האנרגטית המצוייה בכל אחד מאיתנו – אתם זוכרים את מה שאמר הפיזיקאי דיוויד בוהם- כל אינטש ביקום הזה רווי באנרגיה.

לא תמיד אנחנו מבינים למה הבעיה קיימת ואנחנו נוטים להאשים את עצמנו או את הגנים שירשנו מההורים שלנו– אם אנחנו חרדתייים, נוטים להתמכרויות, כעסנים, מכורים לסיגריות, לאכילת יתר או סובלים מנדודי שינה.

לפי הגישה הפסיכו אנרגטית אינכם צריכים להבין למה כדי לטפל בבעיה ואינכם חייבים מטפל מקצועי על מנת ליצור שינוי משמעותי בחייכם. עם שיטת EFT, שהינה שיטה פסיכואנרגטית, אתם יכולים ליצור שינויים מרחיקי לכת בחיים שלכם. כל שעליכם לעשות זה ללמוד לתופף על נקודות מסויימות ומעטות בגופכם תוך כדי שאתם מתמקדים בבעיות שמטרידות אתכם.

זה אמנם נשמע פשוט עד כדי גיחוך, אולם שיטה גאונית ופשוטה זו, מאפשרת חופש אמיתי מרגשות שליליים קשים ככל שיהיו.

לא נמצאו פוסטים

תגובה אחת

  1. DtaLaCkqQ

    25 mg ALTACE ramipril capsules should be used to avoid excess hypotension levitra prix rabat I would suggest that you see a fertility expert for further treatment as the Clomid has not helped

השארת תגובה